De ploeg van zondag v.l.n.r.: Floris, Fien, Luca, Julie, Ivo, Matthijs, Paul, David, Nikita en Sam
Op 30 en 31 mei, het tweede weekend van de Provinciale Kampioenschappen lange baan, zwommen wel 12 zwemmers van Wiekslag mee. In Het Hofbad in Den Haag mochten de volgende zwemmers één of meerdere keren aan de start verschijnen: Matthijs, Fien, Julie, Sam, Luca, David, Jasmijn, Paul, Ivo, Floris, Renzo en Nikita. Er werden weer mooie tijden neergezet, waarvoor er ook medailles zijn gewonnen:
Fien 400 wissel 🥈 en 200 rugslag 🥈
Luca 100 school 🥉 en 200 school 🥈
David 400 wissel 🥈 en 800 vrij 🥈
Ivo 400 wissel 🥉 en 50 vlinder 🥉
Floris 100 school🥇 en 200 school 🥈
Terugkijkend op de 2 weekenden kijkt Wiekslag vol trots naar deze mooie prestaties waarbij de focus ligt op persoonlijke groei en teamwork, naast de behaalde medailles.
