De ploeg van zaterdag (zonder Emma). V.l.n.r.: David, Luca, Yolanda, Simone, Floris, Matthijs, Ivo, Paul en Julie. 

 

De ploeg van zondag. V.l.n.r.: Matthijs, Luca, Julie, David, Fien, Ivo, Floris en Jasmijn

 

16 en 17 mei was het 1e deel van de Provinciale Kampioenschappen lange baan. In Zwemcentrum Rotterdam zwommen maar liefst 10 zwemmers van Wiekslag: Fien, Emma, Matthijs en Julie mochten voor het eerst meedoen. Luca, David, Jasmijn, Paul, Ivo en Floris hadden zich ook geplaatst. Iedereen heeft goed gezwommen. Sommigen zwommen rond hun inschrijftijd, maar ook zijn er veel pr-en gezwommen. Hiermee wisten de Wiekslaggers heel wat medailles te pakken:

Fien🥈200 wissel en 🥇400 vrij

David 🥈200 vlinder en 🥇1500 vrij

Luca 🥈50 school

Ivo 🥈50 rug en 🥈100 vlinder

Floris 🥇50 school

 

30 en 31 mei is het 2e deel van deze kampioenschappen in Den Haag

Pin It on Pinterest